Quick Search


Tibetan singing bowl music,sound healing, remove negative energy.

528hz solfreggio music -  Attract Wealth and Abundance, Manifest Money and Increase Luck



 
Your forum announcement here!

  Free Advertising Forums | Free Advertising Board | Post Free Ads Forum | Free Advertising Forums Directory | Best Free Advertising Methods | Advertising Forums > Post Your Free Ads Here in English for Advertising .Adult and gambling websites NOT accepted. > Post Your Products & Services Here

Post Your Products & Services Here This section is for posting your free classified ads about new products and services, software, ebooks, and more.

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-25-2011, 02:57 PM   #1
yexuan0503
 
Posts: n/a
Default mercurial vapor iv fgmercurial rosemercurial vapor

Ergonomie Web,mercurial vapor superfly ii fg, Expérience Utilisateur et Ruby On Rails

Une analyse subjective de l'écosystème Web en temps presque réel

Publié le 27 janvier 2011 à 11h57 Publié sous Logiciels libres


Je suis d’accord avec toi sur au moins un point, c’est sur le coté “simple” de forker un projet sur github. Le fork d’un projet est justement trop simple puisque les gens voient un projet cool,mercurial rose, le fork et ne commit jamais dessus.
J’avoue que ça me dépasse un peu, peut-être que c’est hype d’avoir marqué Symfony2 sur sa page github…

Je suis sur ma faim ! J’ai lu dans le chapeau : “et de l’association Ruby France.”. Bien que je comprenne un peu entre les lignes en quoi cela concerne l’asso,mercurial vapor iv fg, j’avoue que j’aurais aimé le lire plus clairement :-p

Très bon billet sinon, c’est effectivement un boulversement dans le monde opensource. Peut-être pour le meilleur ?
  Reply With Quote

Sponsored Links
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT. The time now is 08:14 PM.

 

Powered by vBulletin Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Free Advertising Forums | Free Advertising Message Boards | Post Free Ads Forum